Autor
NMSU Learning Games Lab, New Mexico State University
Web adresa
Platforma
webový prohlížeč
Cena
zdarma
Třída/Věk
5.-7. třída
Tematické zaměření
poměr
Princip
Hra je turnajem bytostí z fantastického světa v míchání lektvarů. Na počátku hráč zvolí svůj avatar a pak hraje 18 soubojů – duelů s ostatními bytostmi. V herním poli se objeví síť ampulí s roztoky třech druhů (odlišené barvami) a také aktuální poměr, jehož je potřeba dosáhnout pro namíchání správného lektvaru. Je potřeba označit jedním tahem barevné ampule ve správném poměru. První kola mají dvě ingredience do lektvaru, další kola i tři, případně se pracuje i s polovinami (některé ampule jsou plné zpola). Po vybrání správného poměru ampule zmizí, na jejich místa se sesypou ty umístěné výš a shora přibydou ampule nové, někdy označené speciálními značkami. K poražení soupeře je potřeba na něj vyslat dostatek blesků. Soupeř naopak umísťuje do hry bomby, které za omezený čas vybuchnou a berou hráči sílu. Je proto potřeba je zneškodnit (vybrat do lektvaru) včas. Dalším speciálním symbolem je srdíčko, jehož zahrání má ozdravující charakter. První kola jsou pomalá, stačí vybírat malé skupiny (stejné jako poměr). V posledních kolech je potřeba poměry využít i pro větší výběr.
struktura: 18 kol